السلام عليكم...جزاكم الله خيرا جزاء إلى كل من يزور هذا الموقع وأرجو منكم تستفيد وتنتفع بها إذا كانت وجدتها غير مفيدة ولا فائدة لكم فاتركها...أهلا وسهلا إلى بيتي جنتي...قال الله

تعالى: يأيها الذين ءامنوا اتقوا الله حق تقاته ولا تموتنّ إلا وأنتم مسلمون

Friday 29 January 2010

Wahai IBUku.....


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com





Wahai ibuku, apakah bentuk langit,??
Apakah cahaya??
Apakah itu bulan??
Dengan kecantikannya yang engkau katakan
Dan aku tidak melihat akan kejadiannya itu

Adakah dunia ini penuh dengan kegelapan yang berterusan?
Wahai ibuku..
Berikanlah aku tanganmu
Moga dapat menghilangkan kesunyianku ini..

Apabila aku berjalan, aku merasa takut tersandung (terjatuh)
Sama ada dalam cahaya atau kegelapan??
aku berjalan dalam keadaan tidak baik..
dimana jalan yang panjang atau pendek..

aku takut bertemu dengan bahaya yg datang apabila aku berjalan..
dan aku tidak dapat memberitahu perbezaan antara lubang dan jalan yg baik..
tongkatku adalah penglihatanku..
adakah ada penglihatan pada objek itu??

Anak kecil berlari.. bermain dan berseronok dalam setiap benda
Manakala aku buta,, tidak mampu… dan hanya mampu duduk dirumah
Allah… perbaikkanlah keatasku dan
permudahkanlah aku terhadap apa yg engkau telah tentukan..

Wahai ibuku, apakah bentuk langit,??
Apakah cahaya??
Apakah itu bulan??
Dengan kecantikannya yang engkau katakan
Dan aku tidak melihat akan kejadiannya itu

0 comments:

About This Blog

helwa telinga

Tetamu maya

free counters

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP